KANDIDATEN

Jij bent recruiter (in vaste dienst of ZZP-er) en niet zo’n beetje ook. Helemaal jouw vak; resourcevraagstukken, arbeidsmarktontwikkelingen en employer branding. Overtuigend ambassadeurschap, slimme werving en een scherpe selectie; het stroomt door je aderen.

Een nieuwe werkgever

Waar wil je werken? Lastig zo’n match. Helemaal als het om jezelf gaat. Want je past echt niet bij elke organisatie. En trouwens, andersom ook niet. Daar weet jij alles van. Als recruiter moet je geloven in je werkgever. Logisch. Gelukkig zijn in je werk is belangrijk en niet alleen omdat jij nou toevallig het visitekaartje bent.

Investering in jou

Je zoekt een werkgever die in jou investeert. Een organisatie die wil dat jij gelukkig bent. Wat je zoekt is een werkgever die weet wat jij en ik al lang weten: voor het aantrekken van goede mensen, heb je de beste recruiters nodig. Kijk, zo’n inzicht. Daar houd ik dus van. En daarom werk ik graag samen met werkgevers die goed zijn voor hun mensen. Werkgevers die hun recruiters op waarde schatten en ze de kans geven hun talenten te ontwikkelen. Die ze goede, vakinhoudelijke begeleiding gunnen. Werkgevers naar mijn hart.

Deze werkgevers weten mij te vinden om precies de goede reden.

Mijn bemiddeling van recruiters is altijd inclusief coaching. Heb jij behoefte aan meer kennis van een specifiek onderwerp, dan regel ik dat. Ik doe het anders dan anderen, ik blijf investeren in de jou. Zo zet ik mijn eigen kennis en ervaring in om jou nog beter te maken in ons mooie vak. Nadat je via mijn bemiddeling op je nieuwe plek bent gestart, laat ik je niet zomaar los. Ik blijf graag nog even in de buurt. Samen met jou leg ik een solide basis voor een mooie loopbaan.

Natuurlijk ben ik op mijn beurt ook kritisch. Wil je door mij bemiddeld worden, dan moet je één van de beste zijn of willen worden. Dat breng ik in kaart tijdens een uitvoerig selectieproces. Ik wil echt weten wie jij bent, waar je aan wil werken en wat je coachvraag is. Naast het gesprek maak ik ook een korte film waarin jij jezelf presenteert. Deze grondige procedure is belangrijk om een goed beeld van elkaar te krijgen. Zowel voor mij als mijn opdrachtgevers. Want die komen niet zomaar bij mij. En dat geldt ook voor jou: als jij bewust kiest voor mijn aanpak, schrijf je je hier (link) in.

Inschrijfformulier